from 64593 reviews likes Comments posted by tourists Direct Booking




7/10
Oz Hotels Sui Resort, Alanya

Ioana, family with children, 05/16/2024
DIRECT BOOKING traveler

Arhitectura deosebita, camerele frumoase. Camerele economice sunt, din cate am inteles, cele sub nivelul receptiei, iar cele mai scumpe, cu vedere la piscina, nu au vedere la mare, decat daca sunt la etaj superior, (de la etajul 4 nu se vede marea). In schimb cele standard au majoritatea vedere catre mare. Atentie insa... vederea este si catre amfiteatru, unde au loc spectacolele seara, deci daca vreti sa dormiti devreme, tineti cont de faptul ca izolarea fonica nu este punctul forte al camerelor, asa ca analizati plusuri si minusuri si decideti ce tip de camera vi se potriveste. Daca nu sunteti vegani, pastele de la restaurantul de langa locul de joaca sunt decente (verificati inainte, in 2 seri au turnat chilli cu lopata pe ele), precum si unele supe-creme din restaurantul principal (de linte, de ardei capia, de ciuperci, supa Anatoliana), gratarul de pui si peste, pizza, pide (nu toate), cateva salate, baclavalele si cheese cake-ul sunt OK-ish. Echipa de animatie este OK, ceva Darts langa piscina la pranz, seara mini disco (2-3 cantecele) si apoi program pentru adulti. Am avut o seara de Karaoke, o seara cu dansuri africane, o seara turceasca, o seara Michael Jackson... nu va asteptati la ceva deosebit, important este sa nu analizezi prea mult si sa te bucuri de vacanta, chiar daca realizezi ca totul este pe low budget: mancare, bautura, entertainment si stii deja ca nu mai revii vreodata la acest hotel. Pentru plaja exista microbuz, dar la dus nu faci mai mult de 5-6 minute pe jos, fiind mai mult la vale. La intoarcere nu este chiar o placere, fiindca imediat langa plaja se urca o panta foarte abrupta. Noua ne-a luat 10-11 minute in pas lejer sa ne intoarcem la hotel. Plaja e OK, nisip cu pietricele, apa se adanceste destul de repede, nu abrupt, dar nu poti lasa copiii la mal nesupravegheati sa se joace. Una din zanele mele (10 ani) a fost pur si simplu trasa de pe mal de curentii puternici dintr-un val, in timp ce cauta scoci, desi apa ii venea sub genunchi. Nu s-a speriat foarte tare, dar a fost tavalita zdravan. Sezlongurile sunt bune, nu cele din plastic ieftin. Nu au umbrele, cu copertine de soare, ceea ce, din punctul meu de vedere, este un plus. Beach barul este dragut amenajat, cu zone de fumatori/ nefumatori.

IN PRIMUL RAND In primul rand, in al doilea, al treilea si al n-lea rand: mancarea este o gluma proasta... dar proasta rau de tot! Citisem ca hotelul este inaugurat in 2016, deci nu putea fi CAZUT, pozele aratau niste camere dragute, luminoase, apoi am citit recenzii pe google ca mancarea ar fi delicioasa si diversificata... si uite asa am ales hotelul! M-am tot intrebat, timp de o saptamana, oare ce mananca oamenii respectivi la ei acasa, de au afirmat ca mancarea este delicioasa. Singurele acceptabile erau salatele, pizza, pastele si puiul la gratar, deci recomand hotelul vegetarienilor, celor la dieta, dar si amatorilor de fast food low cost (cartofi prajiti congelati, burgeri congelati, snitele si nuggets congelate de pseudo-pui). Coada permanenta pentru felul principal, tupeul imens al turistilor rusi, care nu asteptau, ci pur si simplu se bagau in fata, aceleasi doua feluri cu carne: tocanita de pui si tocanita de inima de vita... 6 zile din 7 (intr-una din seri am avut mancare cu specific turcesc)... aceasta este tabloul realitatii din restaurantul principal al hotelului! La inceput nu pricepeam de ce se inghesuia lumea la ORA DE DESCHIDERE A RESTAURANTULUI, ulterior am inteles. La inceput se aducea cate ceva ieftin, dar acceptabil, dar niciodata nu se facea refill, ci se inlocuia cu ceva si mai ieftin si, evident... si mai prost (de exemplu: primul GN era cu tocanita de vita, atat, primul! Urmatoarele care se aduceau erau cu inima de vita). POVESTEA MACARONULUI Intr-o zi copiii au vrut inghetata, asa ca am intrat in cofetarie fix la ora deschiderii, buluceala mare... adusesera macarons!!!! (URAAAA, macarons... evident niste pseudo macarons, ca doar nu din cele autentice, care costa o bucata cat bugetul alocat de ei pentru o persoana pentru o zi intreaga, cu tot cu bauturi). Experienta a fost bizara, m-am bucurat ca am prins cate un macaron pentru copii, dar m-a intristat dezamagirea celor mici din coada, din spatele nostru, care... nexam macarons, fiindca desi tipa care servea a dat cate un macaron de persoana... cum putea sa imparta 30 de macarons la un hotel intreg?! POVESTEA CARTOFULUI COPT SAU... DATI CATE UN SFERT, SA AJUNGA LA TOATA LUMEA!!! De la ora 16 la 17 serveau cartofi copti. Intr-una din zile la ora 16.40 cand am ajuns noi... ni s-a spus ca FINISH. Asa ca a doua zi la 16 fara 10 stateam la panda! :))) Copiii s-au asezat regulamentar la coada, doar ca atunci cand le-a venit randul, din 3 portii cerute, au primit una! Mi-am amintit brusc de anii comunismului: dati cate una, sa ajunga la toata lumea!!!... Asta daca glumim, dar este INADMISIBIL, daca e sa fim seriosi. Iar portia era reprezentata de un sfert de cartof! Bine, bine, n-aveti macarons... dar nici cartofi nu aveti??? Exemple ar fi multe... nu stii daca sa razi sau sa plangi... sa te lauzi ca ai prins ceva mai acatarii de mancare, asa cum am auzit la unii turisti care se laudau catre altii ca ei au prins cateva feliute de somon fume... cum am spus de la inceput, mancarea este o gluma proasta, as putea scrie o nuvela intreaga, inclusiv despre experienta cinei a la carte, unde trebuie sa faci rezervare in ziua cazarii, fiindca altfel nu mai ai nicio sansa, e fully booked. POVESTEA CINEI A LA CARTE Copiii erau in culmea fericirii ca vor manca humus, supa de linte si Adana kebab, (meniul era prestabilit si afisat pe un A4, pe biroul celor de la Guest Relations, unde faceai rezervarea). Surpriza emisiunii: acesta este meniul pentru adulti! Desi nu este mentionat nicaieri, copiii primesc un fast food ieftin, imi pare rau ca nu pot atasa poza: cartofi prajiti congelati, un snitel congelat de pui cu aspect de falafel (pe care il au si in restaurantul principal si pe care il incercasem cu cateva zile in urma... nu pot descrie ce gust avea, nu il pot asemana cu nimic cunoscut) si niste spaghete fierte, reci si evident tari, daca bagai furculita in ele ridicai tot snopul... cu un plic de ketchup langa. Sa radem? Sa plangem? Cum sa oferi copiilor, fara alta alternativa, o asemenea aberatie de mancare? Am avut impresia, (dupa o saptamana in care am auzit de zeci de ori: Mami, poate in seara asta mancam altceva, nu tot paste, pizza si salata), ca asta era metoda lor de a afla cat de departe pot intinde coarda! Fast food a la carte! De la noi plecati cu kilograme in plus, nu fiindca este delicioasa mancarea si nu va puteti opri din mancat, ci fiindca va dam junk food cat cuprinde! In special copiilor! Aperitivul, bun la gust, era pentru o singura persoana (pentru mine, adultul). Cum sa mananci cu copiii uitandu-se la tine? l-am lasat, evident, copiilor (o lingura de humus, o lingura de iaurt, o lingura de vinete si inca o lingura de ceva amestec de ardei cu rodie, imi scapa cum se numeste). Apoi au adus supa de linte, tot una singura, cat o ceasca de cafea, FINE DINING si alta nu,... au impartit-o copiii. A fost buna. Dupa ce am vazut ce au primit la felul principal nu am mai asteptat Adana, ci ne-am ridicat si am plecat ca sa mai prindem ceva la restautantul micut de langa piscina. Eu nu mancasem nimic, copiii mancasera aperitivul si supa mea... si 3 cartofi prajiti... POVESTEA AERULUI CONDITIONAT In prima zi am constatat ca AC nu functioneaza in camera si am anuntat receptia. Nu au trimis pe nimeni sa rezolve problema, desi am telefonat si am mers la receptie de mai multe ori.. repetau la nesfarsit, ca o moara stricata, ca aerul conditionat nu are nimic si ca e vina mea ca nu inchid bine usa de la balcon (le-am zis de fiecare data ca usa este inchisa)... Spre seara, dupa multe insistente, tipul de la Guest Relations a rezolvat si a venit in sfarsit cineva care a reparat aerul conditionat (dupa aprox. 5 ore de cand am semnalat problema prima data). Era, intr-adevar stricat... S-a rezolvat dupa ce tipul de la tehnic a modificat setarile din unitatea de control de pe perete, uitandu-se la niste instructiuni in telefon. POVESTEA SCURGERII DE LA DUS Scurgerea de la dus nu functiona corespunzator si apa ramanea in zona dusului, apoi se scurgea usor inspre restul baii, fiindca siliconul nu mai etansa corespunzator. Pentru rezolvarea acestei probleme o zi intreaga nu am putut folosi baia, fiindca instalatorul care a desfundat scurgerea (de la ora 15 la 16 a tot mesterit in baie) a lasat in urma un dezastru (apa murdara peste tot in baie, cu ceva resturi de prin scurgere si urme negre de la pantofii lui) si 3 chestii pe care le scosese din scurgere, o bucata de teava, sita metalica si inca ceva... nu ma pricep, erau niste piese care trebuiau montate la loc si multa mizerie si apa pe jos. La plecare a zis ca vine imediat cineva sa termine de pus totul la loc si sa faca curat. Dupa o ora in care nu a venit nimeni, am sunat la receptie si mi s-a zis ca vor trimite pe cineva. Dupa inca o ora am plecat din camera, era clar ca nu vine nimeni... si m-am dus la tipul de la Guest Relations, care la randul lui a spus ca trimite pe cineva... se facuse deja ora 19. Am plecat la masa, apoi la spectacol... am revenit in camera la ora 22.30. Nu venise nimeni! Abia la 23.00, dupa a nu stiu cata solicitare, a venit, in sfarsit, cineva, a facut curat, a pus piesele alea la locul lor si am putut folosi baia. FURNICUTA, HARNICUTA A doua zi am luat legatura cu managera hotelului, care s-a dovedit a fi aceeasi persoana care cu o zi inainte era la biroul de Guest Relations, prima persoana careia ma adresasem referitor la scurgerea de la dus si care m-a trimis la plimbare, ca nu e problema ei, ci a receptiei. LOOOOOL. Dupa ce a vazut pozele cu felul in care a fost lasata baia dupa reparatii, a devenit brusc amabila si chiar a insistat sa ne schimbe camera, mai ales din cauza mirosului pregnant de silicon de care ii spusesem. Intr-o prima faza receptia ne-a oferit o camera cu vedere catre piscina si un mini mall, pe care am refuzat-o, preferand mirosul de silicon din camera noastra, din care vedeam marea si unde in momentul respectiv totul era functional. Dar managera a insistat si atunci receptia ne-a oferit o camera pe colt, cu holul si balconul mai mari (5109), pe care am acceptat-o, mai mult de jena, fiindca managera voia sa fie draguta si sa ne faca un upgrade la camera... desi nu mi-a fost usor sa fac singura mutarea dintr-o camera in alta (impacheteaza, despacheteaza)... camera care, dupa tot efortul mutarii... am constatat ca ERA PLINA DE FURNICI!!! (eu verificasem AC-ul si scurgerea din baie inainte sa accept camera, lol, dupa lighioane recunosc ca nu m-am uitat). Erau furnici in baie, in camera si pe balcon... erau peste tot! Mi-a fost mai sila sa ma duc sa le spun de INCA O problema, decat de furnicile cu care imparteam camera. Asa ca la plecare am avut grija sa scutur toate hainele inainte de a le pune in valize, ca sa nu relocam furnicile in Romania. Iar de minibarul care trosnea... nici vorba sa mai zic ceva... doar ca ne mai speria uneori, in miez de noapte, cand in linistea din camera trosnea de ziceai ca se rupe in doua... POVESTEA PILOTEI SI A CEARCEAFULUI Ah, sa nu uit, a mai fost si epopeea cearceafurilor de pilota... Cum sa ceri cearceafuri de pilota cand nimeni nu intelege engleza? Prin semne, evident... Doar ca semnele nu au fost clare, asa ca am primit cearceafuri de pat... Abia a doua zi, tot prin semne, a inteles cineva si a adus cearceafuri pentru pilote, cearceafuri pe care ei nu le considera necesare... DUIU SPIC INGLISCH? Este foarte greu sa comunici fiindca majoritatea nu stie o iota de engleza. la un moment dat m-am gandit ca poate se prefac ca nu inteleg, ca sa deschizi portofelul, dar apoi am alungat acest gand. Chiar nu inteleg engleza. Nici germana. Doar limba turca. Cei care inteleg si vorbesc engleza o fac la nivel basic... de multe ori SE FAC CA INTELEG, DESI NU PRICEP MAI NIMIC si prin urmare nu au cum sa rezolve o problema pe care nu au inteles-o, desi dau din cap ca DA, DA, au inteles... ca exemplu, eu am explicat foarte clar ca e o problema la scurgerea din dus, care este infundata, iar ei au trimis instalatorul cu un tub de silicon. Adica siliconul desfunda tevile???? Vino cu sarpele, desfunda teava si apoi pune si silicon sa sigilezi dusul... ma rog... pentru ca nu a venit de la bun inceput cu tot ce trebuie, a durat cu un sfert de ora mai mult... a plecat, s-a intors... Daca nu vorbiti limba turca si va ganditi sa comunicati in engleza, RECOMAND SA VORBITI RAR, in propozitii simple, subiect si predicat, atat. Si sa gesticulati mult, ca la jocul de mima, fiindca acolo e cheia comunicarii... prin semne te faci inteles! Am vrut sa folosesc google translate pe telefon, dar nu au rabdare, iti zic ca au inteles... desi nu inteleg. De fapt nu ar trebui sa folosesti nimic, nu ar trebui sa incerci sa le spui nimic, fiindca in mod normal nu ar trebui ca AC sa fie stricat, scurgerea de la dus infundata, nu ar trebui sa fie furnici in camera si nici minibarul nu ar trebui sa trosneasca... Si ar trebui ca pilotele sa aiba cearceaf, nu sa ceri tu prin semne. Repet... IN MOD NORMAL... 5 LOW BUDGET STARS Revenind la mancare, totul este preparat din cele mai ieftine ingrediente (burgerii si snitelele sunt acelea la pungi mari, congelate, de le gasesti la Metro la 10 lei kilogramul, ei bine, poate exagerez, dar se intelege ideea), toata mancarea este low budget si aproape de expirare. Bauturile din minibar, Pepsi si Mirinda, expirau in iunie 2024, deci mai aveau o luna, ceea ce se simtea. Intr-o seara au facut shaorma, dar lipiile miroseau a acru. Copiii au cules carnea din interior... era magica dupa aproape o saptamana fara carne... Intr-o alta seara AU AVUT peste in sare, niste pesti imensi, cu carnea gustoasa, dar acelasi peste a fost folosit si a doua si a treia zi in diferite salate. Sigur era acelasi... avea o carne inchisa la culoare, intr-o nuanta mov-maronie greu de confundat... iar daca ar fi fost proaspat gatit nu l-ar fi pus in salata. Toata pseudo-sunca (ca un soi de parizer) de la micul dejun, care nu se manca fiindca era horror doar cand te uitai la ea, (nu ma mir ca nu manca nimeni), o gaseai la pranz si la cina taiata feliute in salate. Stiu ca se practica refolosirea ingredientelor, dar aici gaseai acelasi ingredient folosit si rasfolosit si 3 zile la rand! SUSHI CRANTZ CRANTZ Intr-o seara copiii au zarit niste platouri cu sushi aduse dinspre bucataria principala spre restaurantul de langa piscina, asa ca ne-am asezat undeva in apropierea mesei reci, ca sa PRINDEM si noi sushi. ma asteptam sa fie un singur platou, din fericire au fost mai multe, din nefericire... sushi s-a transferat RAPID de pe platouri in farfurii... insa a ramas acolo INTEPENIT, fiindca era facut cu orez complet nefiert... atat de nefiert incat trosnea in dinti! Mai ceva ca minibarul stricat din camera! :))) M-am uitat din curiozitate... pe toate mesele ramasese... sushi! Pentru cei care nu au fost pe faza in prima seara, cateva bucati din acelasi sushi au fost pe un platou si a doua zi la pranz... SI TOTUSI... Daca veti merge la acest hotel, va recomand inghesuiala de la ora 12 de la restaurantul de pe plaja, unde baga la pranz cativa pui la rotisor (de obicei ii baga prea tarziu la rotisor, asa ca pentru a-i servi fara pericol de salmonela, ulterior ii taie bucati si ii pun pe plita) sau restaurantul micut de la piscina. In restaurantul principal au cateva feluri bune de branza si daca sunteti rapizi prindeti niste rosii cherry. Nu va opreste nimeni sa duceti mancare de la un restaurant la altul si in felul acesta sa incropiti o masa decenta, asa cum am reusit si noi, dupa ce ne-am prins cum stau lucrurile. De asemenea intrebati daca e libera camera standard 3102, e totul functional, fiindca s-au reparat toate cat am stat noi in ea!!! Si nu are furnici! Singurul care nu functioneaza este exact senzorul pentru AC de la usa de la balcon, usa pe care ma tot puneau sa o inchid mai bine... IN REST... Piscinele nu sunt incalzite, deci in luna mai nu sunt aglomerate :))). Piscina interioara tot rece, jacuzzi din interior intr-o forma ciudata, in care nu te puteai aseza, dar nici nu te tenta sa te asezi fiindca era... rece. La sauna erau cateva persoane. La piscina era curat. Si pustiu. Nu se ofera halate, doar prosoape. Sala de forta parea OK, nu am intrat, la cat am mancat in saptamana petrecuta la hotel, nu era nevoie:))), au fost suficiente plimbarile pana la plaja si inapoi si prin imprejurimi. Asternuturile nu le-au schimbat niciodata intr-o saptamana, pe jos nu au aspirat niciodata. Dupa ce am reusit in prima camera sa fac rost de cearceafuri pentru pilote, le-am carat mandra in brate dintr-o camera in alta. Am preferat asa decat sa gesticulez din nou 2 ore ca sa obtin alte 2 cearceafuri pentru pilote. La etajul 3 cameristele au facut paturile si au avut timp si de-o lebada din prosoape intr-una din zile, la etajul 5 insa nu au facut paturile niciodata, schimbau prosoapele, alimentau minibarul si aruncau gunoiul. Probabil faceam noi paturile atat de frumos incat nu voiau sa le strice :)))))). Mult, mult plastic!!! In baie totul era in sticle micute de plastic: sampon, gel de dus, balsam de par (cantitatea ajungea pentru o utilizare) din care nu curgea nimic decat daca deformai sticla, deci sigur se aruncau. La bar paiele erau de plastic. Paharele pentru bauturi, fara nicio logica. Primeai aleatoriu pahar de sticla sau de hartie si nu te oprea nimeni sa te duci la piscina cu paharul de sticla (ce mai e un ciob in piscina in ziua de azi!). Din paharele de hartie trebuia sa bei repede fiindca erau atat de subtiri incat dupa 10 minute se pliau in mana pur si simplu. NIGHT SNACK In ziua cu problema cu scurgerea de la baie ne-a prins ora 23, iar copiii care mancasera cina la 19 au cerut ceva de mancare. Exista NIGHT SNACK si cu ocazia asta am vazut in ce consta: resturi ramase de la cina! La acest hotel snack inseamna ciorba si tocanitze... sau ar fi trebuit sa insemne, fiindca, desi programul este intre 22.30 si 1.00, la ora 23.30 nu mai erau decat ciorba de iaurt de la cina, o lingura de piure si ceva resturi de sote de legume, tava cu tocanita lipsea cu totul, iar tava cu orez era goala, 2-3 frunze la insula cu salate si... paine. Din fericire aveam niste biscuiti in camera! EU M-AM DESCURCAT! In timpul sejurului am interactionat cu mai multi turisti de diverse nationalitati. Aceasta interactiune mi-a oferit raspunsul la intrebarea mea principala: de ce acest hotel are un rating atat de bun pe google? Fiindca cel mai probabil majoritatea recenziilor in limba turca sunt false, puse de toate rudele pana la gradul 7 al celor ce au legatura cu hotelul. Se stie, asa fac turcii, se ajuta neconditionat unii pe ceilalti, ceea ce nu e rau, decat atunci cand acest ajutor consta in informatii denaturate care ii induc in eroare pe ceilalti. Si se mai gasesc unii care sunt fericiti ca au gasit TOTUSI ceva sa manance si nu au facut foamea. Cand aud: eu m-am descurcat, am mancat tocanita de pui, n-a fost rea!... mi se face rau. Vii la 5 stele, platesti 800-1000 de euro de persoana in luna mai ca sa te bucuri ca ai gasit, totusi, o tocanita?... despre care nu poti afirma ca a fost delicioasa, ci ca n-a fost rea... No comment! Daca si cei care vor plati dublu in high season vor gandi la fel si vor pune review-uri cu note maxime acestui hotel, managementul va merge in continuare pe aceeasi linie de low budget, fiindca lumea accepta si asa... Daca ar scadea numarul de turisti poate ar intelege si conducerea hotelului ca acest lucru se intampla fiindca au o problema majora la capitolul mancare, care, pe romaneste, ESTE DE TOATA JENA! Haterii vor spune ca nu mergi in vacanta ca sa te imbuibi. Perfect de acord! Dar oare mergi ca sa alergi sa fii primul la coada, poate asa prinzi o feliuta de somon, o tocanita cu carne de vita, un cartof copt sau un macaron pentru copil? Sau stai relaxat, mananci frunze de salata si asculti cum copilul tau cere fiindca vede la altii, dar nu ai cum sa ii dai fiindca... S-A TERMINAT. Nici macar cartofi copti nu faceau in cantitate suficienta! Cartofi, da? Ce este mai ieftin decat un cartof? Un pahar cu apa de la robinet... Am citit un singur review in care cineva spunea ca mancarea este sub orice critica, dar ce te faci cand acest review SE PIERDE intr-o mare de review-uri de 5 stele? Tinzi sa crezi majoritatea! Si iti iei o mare teapa. Ei uite, mai pun si eu un review cu trista realitate si poate se aduna... si se schimba ceva!

Clean: 9, Confort: 9, Location: 8, Services: 7, Staff: 6, Food: 2, Price: 8

Review about Alanya
Nu am ajuns in orasul Alanya.


9.6/10
Hotel Sunrise Blue Magic Resort, Obzor

Mielu Stelian Marian , , 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

totul a fost la superlativ

Clean: 10, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

10/10
Grand Hotel Caraiman, Neptun

cosmin nita, , 05/15/2024

nota 10

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

9.1/10
Hotel Iris, Kassandra Siviri

Marian, , 05/15/2024

Ok

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 9, Price: 10

10/10
Utopia World Hotel, Alanya

Claudiu, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

O vacanță frumoasă

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Alanya
O locație superbă


8.4/10
Hotel Traian, Calimanesti Caciulata

Adela, couple, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Mancarea a fost buna si destul de multa

Nu am ce sa reprosez

Clean: 9, Confort: 9, Location: 8, Services: 7, Staff: 9, Food: 9, Price: 8

Review about Calimanesti Caciulata
Orasul este destul de curat


2.1/10
Hotel Iberostar Laguna Azul, Punta Hicacos

Aurelia, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Privitor la sejurul avut la IBEROSTAR LAGUNA AZUL din perioada 4 – 9 Mai 2024 (sase nopti), este necesar sa va aducem spre informare urmatoarele aspecte, care vor fi expuse mai jos, neplacute pentru toti cei prezenti. Vacanta noastra a inceput increzator, cu astepari foarte ridicate, avand in vedere faptul ca este un lant hotelier la nivel mondial (Europa, Africa, America), cu recenzii extraordinare si cu un renume pe masura. Din pacate, lucrurile nu au stat deloc asa. Impresia ca exista ceva ce nu este in regula a aparut inca de la intrarea in lobby-ul hotelului. Obisnuiti fiind, de la vizitele anterioare la celelalte hoteluri ale lantului hotelier, cu bauturile reci si gustarile de bun venit, muzica ambientala, personalul amabil care sa-ti faca o primire calduroasa, acestea au lipsit cu desavarsire de cum am sosit. Ne-au fost predate cartelele de acces de la camerele pe care le aveam si ni s-a comunicat sa ne indreptam catre lifturi. Camerele se aflau la nivelul al cincilea, iar lifturile, atat de pe o parte cat si de pe cealalta a cladirii in care eram, nu functionau probabil de ani buni. Nu a existat niciun angajat binevoitor care sa vina sa ne ajute sa ducem bagajele in camera (nici macar cu tips), tipsul era doar pentru indicatii si informatii. Camerele erau mari, cu paturi mari, dar cu asternuturile vizibil folosite si imbacsite, mirosind puternic a mucegai, gandaci pretutindeni in camere, frigiderele din camere erau goale, canapelele si scaunele la fel de imbacsite si imposibil de utilizat. Baile erau fara niciun produs de igiena, prosoape murdare si folosite, fire de par pretutindeni, cazi infundate, zoaie scurse pe toata faianta, cazile si chiuvetele pe care urmau sa le folosim. Restaurantul deplorabil. Incepand de la mancarea mai mult inexistenta si pana la vesela slinoasa si imposibil de folosit. Pestele servit, pe langa faptul ca era extrem de mic si putin, era nespalat si necuratat. Fructele nu erau coapte si erau servite pe platouri sloioase. Mesele erau murdare si nu se curatau nici dupa cei ce serveau masa inainte. Lipsa tacamurilor era o mare problema. Ajunsesem sa folosim o lingura toti aflati la masa. Gandacii colcaiau, erau atat pe mancare cat si pe hainele turistilor. Am facut un upgrade cu speranta ca vom gasi servicii de calitate daca vom plati suplimentar 14 EUR de persoana pentru sejurul nostru. Lucrurile au stat la fel, nimic schimbat. Am constatat ca acel tarif era doar pentru a ne servi mancarea un chelner la masa. Ni s-a comunicat ca acest pachet include si un cadou de bun-venit, pe care l-am solicitat vazand ca nu ne este adus, iar dupa mai multe insistente ne-au fost servite in camera pe o farfurie cateva felii de mezeluri de o calitate indoielnica. Barul din interiorul hotelului servea bauturile in pahare de carton, chiar daca insistam de fiecare data sa ne fie servite in cesti si pahare, stand sa le bem in interior. Personalul extrem de nepoliticos si fara chef de munca. Restaurantele a la carte, chiar daca existau in numar de patru sau cinci, lipseau cu desavarsire, iar posibilitatea de a face o rezervare la ele era inexistenta. Dupa mai multe diligente si reclamatii la receptia hotelului, am gasit in ultima zi o programare la restaurantul japonez, care nu a fost nici pe departe ce ne-am imaginat sau ce cunosteam deja. Barul 24 ore nu functiona 24 ore, iar bautura si mancarea nu se mai servea de la ora 16:00, nu mai existau. Bauturile nu erau nici macar reci de cele mai multe ori sau sarace ca si oferta. Beach bar-ul avea aceeasi situatie, bauturi putine si de cele mai multe ori calde. Singurele lucruri bucuratoare au fost plaja si apa de care am profitat din plin.

Clean: 1, Confort: 1, Location: 7, Services: 1, Staff: 2, Food: 1, Price: 2

10/10
Constantinos The Great Beach Hotel, Protaras

maricel, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Super vacanta

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Protaras
Foarte linistit


6.9/10
Oz Hotels Sui Resort, Alanya

Ioana, family with children, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Arhitectura deosebita, camerele frumoase. Camerele economice sunt fara view, iar cele mai scumpe, cu vedere la piscina, nu au vedere la mare, in schimb cele standard au majoritatea vedere catre mare. Atentie insa... vederea este si catre amfiteatru, unde au loc spectacolele seara, deci daca vreti sa dormiti devreme, izolarea fonica nu este punctul forte al camerelor, asa ca analizati plusuri si minusuri si decideti ce tip de camera vi se potriveste (daca va mai tendeaza hotelul dupa ce cititi aspectele negative, lol). Daca nu sunteti vegani, pastele de la restaurantul de langa locul de joaca sunt decente (verificati inainte, in 2 seri au turnat chilli cu lopata pe ele), precum si unele supe-creme din restaurantul principal (de linte, de ardei capia, de ciuperci, supa Anatoliana), gratarul, pizza, pide, salatele (unele), baclavalele si cheese cake-ul sunt OK-ish. In rest... cititi la impresii negative :))))). Echipa de animatie este OK, ceva Darts langa piscina la pranz, seara mini disco si apoi program pentru adulti. Am avut o seara de Karaoke, o seara cu dansuri africane, o seara turceasca, o seara Michael Jackson... nu va asteptati la ceva deosebit, important este sa nu analizezi prea mult si sa te bucuri de vacanta, chiar daca intelegi si vezi ca totul este pe low budget: mancare, bautura, entertainment si stii ca nu mai revii vreodata la acest hotel. Pentru plaja exista microbuz, dar la dus nu faci mai mult de 5 minute, fiind mai mult la vale. La intoarcere nu este chiar o placere, fiindca imediat langa plaja se urca o panta foarte abrupta. Noua ne-a luat 10 minute in pas lejer (cu copiii) sa ne intoarcem la hotel. Plaja e OK, nisip cu pietricele, apa se adanceste repede, nu abrupt, dar nu poti lasa copiii la mal nesupravegheati sa se joace. Una din zanele mele (10 ani) a fost pur si simplu trasa de pe mal de curentii puternici dintr-un val, in timp ce cauta scoci, desi apa ii venea sub genunchi. Nu s-a speriat foarte tare, dar a fost tavalita zdravan. Mai mult m-am speriat eu! Sezlongurile sunt bune, nu cele din plastic ieftin. Nu au umbrele, ci copertine de soare, ceea ce, din punctul meu de vedere, este un plus.

IN PRIMUL RAND In primul rand, in al doilea, al treilea si al n-lea rand: mancarea este o gluma proasta... dar proasta rau de tot! Citisem ca hotelul este inaugurat in 2016, deci nu putea fi "cazut", pozele aratau niste camere dragute, luminoase, apoi am citit recenzii pe google ca mancarea ar fi delicioasa si diversificata... si uite asa am ales hotelul! Fara nicio urma de rautate ma intreb ce mananca oamenii respectivi la ei acasa. Singurele acceptabile erau salatele, pizza, pastele si puiul la gratar, deci recomand hotelul vegetarienilor, celor la dieta, dar si celor carora nu le displace sa plateasca ca pentru 5 stele si sa primeasca fast food low cost (cartofi prajiti congelati, burgeri congelati, snitele si nuggets congelate de pseudo-pui). Coada permanenta pentru felul principal, tupeul imens al rusilor care nu asteptau, ci pur si simplu se bagau in fata, aceeasi tocanita de pui si alta de inima de vita... La inceput nu pricepeam de ce se inghesuia lumea la ORA DE DESCHIDERE A RESTAURANTULUI, ulterior am inteles. La inceput se aducea cate ceva ieftin, dar acceptabil, dar niciodata nu se facea refill, ci se inlocuia cu ceva si mai ieftin si, evident... si mai prost (de exemplu: primul GN era cu tocanita de vita, atat, primul! Urmatoarele care se aduceau erau cu inima de vita). Povestea macaronului Intr-o zi copiii au vrut inghetata, asa ca am intrat in cofetarie fix la ora deschiderii, buluceala mare... adusesera macarons!!!! (URAAAA, macarons... evident niste peseudo macarons, ca doar nu din cele autentice, care costa o bucata cat bugetul lor pentru 1 persoana pe zi). Experienta a fost bizara, m-am bucurat ca am prins cate 1 macaron pentru copii, dar ma uitam la dezamagirea celor mici din coada, care... nexam macarons, fiindca desi tipa care servea a dat cate un macaron de copil... cum sa imparti cele 30 de macarons la un hotel intreg?! Povestea cartofului copt sau DATI CATE UNUL, SA AJUNGA LA TOATA LUMEA!!! De la ora 16 la 17 serveau cartofi copti. Intr-una din zile la ora 16.40 cand am ajuns noi... ni s-a spus ca FINISH. A doua zi la 16 fara 10 stateam la panda! :))) Copiii s-au asezat regulamentar la coada, doar ca atunci cand le-a venit randul din 3 portii cerute, au primit una! Mi-am amintit brusc de anii comunismului: dati cate una, sa ajunga la toata lumea!!!... Asta daca glumim, dar este INADMISIBIL, daca e sa fim seriosi. Si nu a fost o greseala, fiindca toata lumea arata pe degete cate portii vrea. Iar portia era reprezentata de un sfert de cartof! Exemple ar fi multe... nu stii daca sa razi sau sa plangi... sa te lauzi ca ai prins ceva mai acatarii de mancare, asa cum am auzit la unii turisti care se laudau catre altii ca ei au prins cateva feliute de somon fume... cum am spus de la inceput, mancarea este o gluma proasta, as putea scrie o nuvela intreaga, inclusiv despre experienta cinei a la carte, unde daca nu faci rezervare in ziua cazarii, nu mai ai nicio sansa. Povestea cinei a la carte Copiii erau in culmea fericirii ca vor manca humus, supa de linte si Adana kebab, (meniul era prestabilit si afisat pe masa celor de la Guest Relations, unde faceai rezervarea). Surpriza emisiunii: acesta este meniul pentru adulti! Desi nu este mentionat nicaieri, copiii primesc un fast food ieftin, imi pare rau ca nu pot atasa poza: cartofi prajiti congelati, un snitel congelat de pui cu aspect de falafel (pe care il au si in restaurantul principal si le-am interzis pur si simplu sa manance asa ceva) si niste spaghete fierte, reci si evident tari, daca bagai furculita in ele ridicai tot snopul... cu un plic de ketchup langa. Sa radem? Sa plangem? Cum sa oferi copiilor, "la impuse", o asemenea aberatie de mancare? Am avut impresia, fiind ultima seara (dupa o saptamana in care am auzit de zeci de ori: Mami, poate in seara asta mancam altceva, nu tot paste, pizza si salata), ca asta era metoda lor de a afla cat de departe pot merge! Fast food a la carte! Aperitivul era pentru o persoana (eu, adultul), l-am lasat copiilor (o lingura de humus, o lingura de iaurt, o lingura de vinete si inca o lingura de ceva amestec de ardei cu rodie, imi scapa cum se numeste), supa de linte, una singura, (cat o ceasca de cafea), FINE DINING la cantitate cu ingrediente de cantina, au impartit-o copiii. Dupa ce am vazut ce au primit la felul principal nu am mai asteptat Adana, ci ne-am ridicat si am plecat ca sa mai prindem ceva la restautantul micut de langa piscina (nu am mancat decat in prima seara in restaurantul principal, cand inca nu intelesesem cum stau lucrurile, din fericire majoritatea insista sa manance la principal, ceea ce ne-a convenit de minune, fiindca asa gaseam noi locuri la restaurantul micut, LOL). Povestea aerului conditionat In prima zi am constatat ca AC nu functioneaza si nu au trimis pe nimeni sa rezolve problema, desi am telefonat si am mers la receptie de mai multe ori... intr-un final, spre seara, au incetat sa-mi mai spuna sa inchid usa de la balcon ca sa functioneze AC (le-am zis de fiecare data ca usa este inchisa)... si au trimis pe cineva care a rezolvat problema (dupa 5 ore de cand am semnalat problema prima data). Povestea scrugerii de la dus Scurgerea de la dus nu functiona corespunzator si apa ramanea in zona dusului, apoi se scurgea usor inspre restul baii, fiindca siliconul nu mai etansa corespunzator. Pentru rezolvarea acestei probleme o zi intreaga nu am putut folosi baia, fiindca instalatorul care a desfundat scurgerea (de la ora 15 la 16 a tot mesterit in baie) a lasat in urma un dezastru (apa murdara peste tot in baie cu ceva resturi de prin scurgere si de pe pantofii lui). La plecare a zis ca vine imediat cineva sa termine de pus totul la loc si sa faca curat. Dupa o ora in care nu a venit nimeni, receptia a zis ca trimite pe cineva. Dupa inca o ora am vorbit la Guest Relations, au zis si ei ca trimit pe cineva... se facuse deja ora 19. Am plecat la masa, apoi la spectacol... am revenit in camera la ora 22.30. Nu venise nimeni! Abia la 23.00 a venit, in sfarsit, cineva! Furnicuta, harnicuta A doua zi managera hotelului a insistat sa ne schimbe camera din cauza mirosului pregnant de silicon, dar receptia ne-a oferit o camera cu vedere catre piscina si un mini mall, pe care am refuzat-o, preferand mirosul de silicon din camera noastra, din care vedeam marea si unde in momentul respectiv totul era functional. Dar managera a insistat si atunci ne-au oferit o camera pe colt, cu holul si balconul mai mari, pe care am acceptat-o, desi nu mi-a fost usor sa fac singura mutarea dintr-o camera in alta (impacheteaza, despacheteaza)... camera in care, dupa tot efortul mutarii... am constatat ca era plin de furnici!!! (eu verificasem AC-ul si scurgerea din baie inainte sa accept camera, lol, dupa lighioane recunosc ca nu m-am uitat). Mi-a fost mai sila sa ma duc sa le spun de INCA O problema, decat de furnicile cu care imparteam teritoriul. La plecare avut grija sa scutur toate hainele inainte de a le pune in valize, ca sa nu relocam furnicile in Romania. Pilota cu cearceaf??? Ah, sa nu uit, a mai fost si epopeea cearceafurilor de pilota... pe care ei nu le considera necesare si nici nu inteleg de ce nu accepti sa dormi cu pilota neinfatata (?!). DU IU SPIC INGLISH? Este foarte greu sa comunici fiindca majoritatea nu stie o iota de engleza sau poate ca se face ca nu intelege ca sa deschizi portofelul. Cei care inteleg si vorbesc engleza o fac la nivel basic... de multe ori SE FAC CA INTELEG, DESI NU PRICEP MAI NIMIC si prin urmare nu au cum sa rezolve o problema pe care nu au inteles-o, desi dau din cap ca DA, DA... RECOMAND SA VORBITI TARE, RAR, doar subiect, predicat, sa gesticulati mult, ca la mima, fiindca acolo e comunicarea... prin semne! 5 LOW BUDGET STARS Revenind la mancare, totul este preparat din cele mai ieftine ingrediente (burgerii si snitelele sunt acelea la pungi mari, congelate, de le gasesti la Metro la 10 lei kilogramul), toata mancarea este low budget si aproape de expirare. Bauturile din minibar, Pepsi si Mirinda, LA FEL, expirau in iunie 2024, deci mai aveau o luna, ceea ce se simtea. Intr-o seara au facut shaorma, dar lipiile miroseau a acru. Intr-o alta seara AU AVUT peste in sare, niste pesti imensi, destul de buni, dar acelasi peste a fost folosit si a doua si a treia zi in diferite salate, serios era acelasi... avea o carne inchisa la culoare, intr-o nuanta mov-maronie greu de confundat)... Toata pseudo-sunca/parizerul de la micul dejun, care nu se manca fiindca era horror doar cand te uitai la ea, (nu ma mir ca nu manca nimeni), o gaseai la pranz si la cina taiata feliute in salate. Partea proasta este ca nu gasesti restaurante in apropiere, toate hotelurile din zona fiind in regim all inclusive. Stiu ca se practica refolosirea ingredientelor, dar aici gaseai acelasi lucru si 3 zile la rand, desi isi schimba aspectul. SUSHI CRANTZ CRANTZ Intr-o seara copiii au zarit niste platouri cu sushi aduse dinspre bucataria principala spre restaurantul micut, asa ca ne-am asezat la o masa in apropierea zonei reci, ca sa PRINDEM si noi sushi. Sushi INSA s-a transferat RAPID de pe platouri in farfurii... si a ramas acolo INTEPENIT, fiindca era facut cu orez complet nefiert... atat de nefiert incat trosnea in dinti! M-am uitat de curiozitate pe mese... pe toate mesele RAMASESE .... sushi! SI TOTUSI... Daca veti merge la acest hotel, va recomand inghesuiala de la restaurantul de pe plaja unde baga la pranz cativa pui la rotisor sau restaurantul micut de la piscina, unde fac grill (pui si peste ieftin) in fiecare seara, ceva pizza la pranz, pide seara si unde coada este mai mica. Au si 3-4 feluri de salate si 3-4 deserturi (aceleasi si altele le gasiti si in restaurantul principal), singurele comestibile fiind baclavalele si cheese cake-ul. Nu va opreste nimeni sa aduceti aici supe sau alte salate din restaurantul principal si in felul acesta sa incropiti o masa decenta, asa cum am reusit si noi, dupa ce ne-am prins cum stau lucrurile. IN REST... Piscinele nu sunt incalzite, deci nu erau aglomerate :))). Piscina interioara tot rece, jacuzzi din interior intr-o forma ciudata, in care nu te puteai aseza, dar nici nu te tenta sa te asezi fiindca era... rece. La sauna erau cateva persoane. Nu se ofera halate, doar prosoape. Asternuturile nu le-au schimbat niciodata intr-o saptamana, pe jos nu au aspirat niciodata (dupa ce am reusit in prima camera sa fac rost de cearceafuri pentru pilote, le-am carat mandra in brate dintr-o camera in alta, decat sa gesticulez din nou 2 ore sa ma inteleaga cineva ca nu vrem sa dormim cu pilote fara cearceaf). La etajul 3 cameristele au facut paturile si au avut timp si de-o lebada din prosoape intr-una din zile, la 5 nu au facut paturile niciodata, schimbau prosoapele, alimentau minibarul si aruncau gunoiul. Probabil faceam noi paturile atat de frumos incat nu voiau sa le strice :)))))). Mult, mult plastic!!! In baie totul era in sticlute mici de plastic: sampon, gel de dus, balsam de par, din care nu curgea nimic decat daca deformai sticla, deci sigur nu se facea refill. Paharele pentru bauturi, fara nicio logica, puteau fi de sticla si te puteai duce la piscina cu ele (ce mai e un ciob in piscina in ziua de azi!), in schimb in restaurant primeai pahare de hartie, din care, atentie, trebuia sa bei repede fiindca erau atat de subtiri incat dupa 10 minute se pliau in mana pur si simplu. NIGHT SNACK In ziua in care s-a rezolvat problema cu scurgerea de la baie ne-a prins ora 23, iar copiii care mancasera de cina la 19 au cerut ceva de mancare. Exista NIGHT SNACK si cu ocazia asta am vazut in ce consta: resturi ramase de la cina! La acest hotel snack inseamna ciorba si tocanitze... sau ar fi trebuit sa insemne, fiindca, desi programul spune intre 22.30 si 1.00, la ora 23.30 nu mai erau decat o lingura de piure si ceva resturi de sote de morcovi, tava cu tocanita lipsea cu totul, iar tava cu orez era goala, 2-3 frunze la insula cu salate si... paine. Din fericire aveam niste biscuiti in camera! EU M-AM DESCURCAT! In timpul sejurului am interactionat cu mai multi turisti de diverse nationalitati. Aceasta interactiune mi-a oferit raspunsul la intrebarea mea principala: de ce acest hotel are un rating atat de bun pe google? Fiindca lumea e fericita ca a gasit ceva sa manance si nu facut foamea. Serios??? Cand aud: "eu m-am descurcat, am mancat tocanita de pui, n-a fost rea!" mi se face rau. Vii la 5 stele, platesti 800-1000 de euro de persoana in luna mai ca sa te bucuri ca ai gasit, totusi, o tocanita, despre care nu poti afirma ca a fost delicioasa, ci ca n-a fost rea??? (aceeasi tocanita de pui cu legume in fiecare zi, din punctul nostru de vedere complet lipsita de gust). Daca si cei care vor plati dublu in high season vor gandi la fel si vor pune reviewuri cu note maxime acestui hotel, managementul va merge in continuare pe aceeasi linie de low budget, fiindca lumea accepta si asa... in loc sa scada numarul de turisti si sa inteleaga ca acest lucru se intampla fiindca au o problema majora la capitolul mancare, care, pe romaneste, este de toata jena! Haterii vor spune ca nu mergi in vacanta ca sa te imbuibi. Perfect de acord! Dar oare mergi ca sa alergi sa fii primul la coada, poate asa prinzi un somon, o tocanita cu carne de vita sau un macaron pentru copil? Sau stai relaxat si asculti cum copilul tau cere fiindca vede la altii, dar nu ai cum sa ii dai fiindca "s-a terminat" si nici nu ai de unde sa ii cumperi. Nici macar cartofi d-aia obositi nu faceau in cantitate suficienta! Cartofi, da? Ce este mai ieftin decat un cartof? Un pahar cu apa de la robinet... HAM HAM Asa a latrat la mine un barman, fiindca am indraznit sa ii cer nachos, cand el ma trimitea la restaurant. Engleza lui nu voia sa inteleaga cand ii spuneam ca doua ore mai devreme un alt barman, la acelasi bar, oferea nachos turistilor. Asa ca a urlat pur si simplu si mi-a trantit paharele pe bar de a sarit jumatate de continut din ele. No comment! Rating, rating... Am citit un singur review in care cineva spunea ca mancarea este sub orice critica, dar ce te faci cand acest review se "pierde" intr-o mare de review-uri de 5 stele? Tinzi sa crezi majoritatea! Ei uite, mai pun si eu un review cu trista realitate si poate se aduna...

Clean: 9, Confort: 9, Location: 8, Services: 7, Staff: 6, Food: 2, Price: 7

Review about Alanya
5-6 hoteluri, un bazar cu preturi exorbitante, multe agentii de turism pentru excursii, un mini mall cu haine, bijuterii si un mini market chiar langa hotel, un outlet cu fake-uri de firma la parterul hotelului. Am vazut un bancomat langa Justinian.


9.7/10
Hotel Malkoc, Bursa

Gabriela, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

dragut,curat,bine pozitionat

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 9, Food: 9, Price: 10

6.9/10
Long Beach Resort Hurghada, Hurghada

Ana, couple, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Raportat calitate preț este acceptabil

Prima cameră pe care ne-au dat-o era horor, mai cu seamă baia.Am schimbat-o cu una o idee mai bună.

Clean: 5, Confort: 6, Location: 7, Services: 7, Staff: 8, Food: 7, Price: 8

10/10
Aqua Paradise Resort, Ravda

Liana, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Totul a fost foarte bine, de la curatenie, ospitalitate si servire. Mancare diversificata, bautura buna, la cafea ne-ar fi placut ceva un pic mai calitativ. Am fost 4 familii si toti ne-am simtit minunat. Mi-a placut ca iti asigurau si prosoapele la piscina.

Un singur minus, poate se va lua in considerare ca apa din piscina interioara sa fie un pic mai calda.

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Ravda
Foarte aproape de orasul vechi din Nessebar, unde ai ce sa vizitezi si poti achizitiona suveniruri.


9.1/10
Hotel Central, Calimanesti Caciulata

Plesoianu Ana , couple, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Satisfăcătoare locația, curat, piscina interioara bună, personalul organizat sa fie totul bine. Mulțumesc pentru sejur!

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 10, Price: 9

Review about Calimanesti Caciulata
Stațiunea este conservata ,nu se schimba nimic, în ultimii trei ani nu am văzut nici o schimbarea în atracția turiștilor, natura însă ne răsfață cu aerul și peisajul ei frumos. Oltul curge trist ,așteptând sa se trezească cineva sa -l facă o atracție turistica.


10/10
Gasthaus Alte Post, Sighisoara

Marie-Jeanne , couple, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Recomandam aceasta pensiune, camera în care am fost cazați curata, luminoasa, se schimbau prosoapele zilnic. Micul dejun bogat, variat. Restaurantul bun. Personalul amabil primitori.

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Sighisoara
Oraș pitoresc


10/10
Hotel Secrets Sunny Beach Resort Ex Riu Palace Adults Only 18, Sunny Beach

mihaela , , 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

totul la superlativ

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

7.6/10
Hotel Central, Calimanesti Caciulata

George, group of friends, 05/15/2024
DIRECT BOOKING traveler

Raport calitate vs pret platit ok

Clean: 7, Confort: 7, Location: 9, Services: 7, Staff: 7, Food: 7, Price: 9

9.4/10
Jufa Hotel Wien City, Vienna

Șerban T, couple, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Super curat. Recepție frumoasa și un concept interesant.

Clean: 10, Confort: 9, Location: 9, Services: 10, Staff: 10, Food: 9, Price: 9

10/10
Hotel Haydarpasha Palace, Alanya

Mirela, couple, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Relaxare din plin

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Alanya
Peisaje foarte frumoase! Un oraș primitor!


9.9/10
Sara s Sons, Baile Herculane

Erika, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Primite calduroasa la recepție

Nu este cazul

Clean: 9, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Baile Herculane
Centrul imperial in stare jalnica.Exceptie fac 2-3 cladiri.


10/10
HOTEL MOLDAVIA, Slanic Moldova

Silvia , group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Foarte frumoasa locația și personal deosebit.

nu este cazul

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Slanic Moldova
Aer curat, liniște, relaxare.


9.9/10
Hotel President Business, Baile Felix

Cosmin , , 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Foarte bună.

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 9

Review about Baile Felix
Frumos și curat.


9/10
Jasmine Palace Resort Spa, Hurghada

Viorel, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Impresionat de organizare , curățenie și servicii

Se insista prea agresiv pt tips

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 9, Price: 9

9.4/10
Ensana Aquahouse Hotel ex. Aquahouse Hotel And Spa, St. Konstantin and Elena

IOANA, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

AMENAJARISI PISCINE EXTERIOARE DEOSEBIT DE PITORESTI

Clean: 10, Confort: 9, Location: 10, Services: 9, Staff: 10, Food: 9, Price: 9

9.1/10
Hotel Side Aqua Beach, Side

Larisa, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Personal amabil

Apă la piscină interioară foarte rece .

Clean: 9, Confort: 9, Location: 7, Services: 9, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

10/10
Royal Grand Hotel And Spa, Kavarna

Nicu, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Camere spatioase si curate. Mancarea gustoasa si diversificata. Trei saune spatioase in care intrau cel putin 10 persoane. Personalul amabil.

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Kavarna
Foarte aproape de Romania (40 km). Fiind timpul scurt n-am reusit sa-l vizitez. Din masina parea un orasel saracacios. Poate pe timpul verii sa prinda viata datorita turistilor.


9.6/10
Aqua President Hotel, Baile Felix

SANDA, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Conditii bune,personal deosebit de amabil,ospitalitate super!

Clean: 10, Confort: 9, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 8

9.4/10
Novotel Paris Est, Paris

Simona, family with children, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Mic dejun super, minibar umplut zilnic gratis, toate dotarile in baie(sampon, balsam, gel dus, loțiune de corp, Pasta și periuta de dinți, bic ras, dischete demachiante, etc) halat, papuci, poziția aproape de metrou, aproape de auchan, McDonalds (foarte util dacă ești cu copii).

-

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 10, Staff: 9, Food: 10, Price: 10

8.4/10
Kuban Resort and Aquapark, Sunny Beach

frimu, couple, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

am fost 2 famili si cazati pe etaje diferite

Clean: 9, Confort: 7, Location: 9, Services: 8, Staff: 9, Food: 8, Price: 9

8.1/10
Complex Balnear Cozia, Calimanesti Caciulata

Carmen, family with children, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Curat și confortabil. Mancarea decentă.

in zona de piscină părea puțin neingrijit, poate și din cauza fluxului mare de oaspeți.

Clean: 8, Confort: 8, Location: 8, Services: 8, Staff: 9, Food: 8, Price: 8

9.3/10
Hotel Central, Calimanesti Caciulata

Florentina, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Am apreciat condițiile de cazare( raport calitate- preț foarte avantajos) precum și accesul gratuit la zona de SPA

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 10, Price: 10

10/10
Lotus Therm Spa Luxury Resort, Baile Felix

Florin, couple, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

9.3/10
Melia Grand Hermitage, Golden Sands

Alex, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Curatenie! Camerele mari, servicii variate.

Nu

Clean: 10, Confort: 9, Location: 9, Services: 10, Staff: 9, Food: 8, Price: 10

9.3/10
Dreams Sunny Beach Resort Spa , Sunny Beach

Mihaela, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Curățenie, personal amabil.

Datorită timpului nefavorabil am petrecut mai mult timp la piscina interioară și in interiorul hotelului.Din păcate apa era foarte rece. La fel și cea din jacuzzi. Spațiu dotat insuficient in zona barului . activități puține de entertainment. Sala de spectacole nu a fost deschisă pe toată durata sejurului. Băuturile de la barul piscinei exterioare erau servite de un barman cam plictisit in pahare de carton sau plastic ceea ce nu era ok pt o locație de 5 stele.

Clean: 10, Confort: 10, Location: 8, Services: 9, Staff: 9, Food: 9, Price: 10

Review about Sunny Beach
Nu prea ai ce vizita in afara locației.


9.1/10
Constantinos The Great Beach Hotel, Protaras

Botez, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Hotelul m-a impresionat prin amabilitatea personalului, amplasament cu acces direct pe plaja, intrare lina in mare, mancare buna, preturi ok la bauturi

aspectul lenjeriei si prosoapelor nu este pentru un hotel de 5 stele

Clean: 8, Confort: 9, Location: 10, Services: 9, Staff: 10, Food: 9, Price: 9

Review about Protaras
Statiune curata, aerisita, cu viata de noapte, plaja foarte curata si oameni faini.


10/10
Hotel Savoy, Timisoara

brindau, group of friends, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

apartament foarte spatios si frumos

nu este cazul

Clean: 10, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10

Review about Timisoara
oras deosebit


8.9/10
Hotel Stamatia , Ayia Napa

Catalin, couple, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Personal foarte amabil , in special Elena și Marian de la restaurant. amplasament destul de bun,doar că priveliștea este doar de pe o parte a hotelului, in cealaltă parte este față in față cu alt hotel la nici 20m așa că nu vezi nimic.

Clean: 9, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 9, Price: 8

7.3/10
Rixos Premium Seagate Ex.Lti Grand Azur, Sharm El Sheikh

Victor, family with children, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Rixos, in general, este un brand de top... dar nu in Egipt. aceasta "asezare" in Sharm este departe de 5 stele. am fost si la "adults Only", tot in Sharm, acest review este valabil pt ambele. teritoriul este super, felul in care este amenajat, logistica (sunt foarte multe locatii de cazare, sunt km de mers), pontonul de 1.5 km, masinutele care te plimba peste tot, plaja, locurile pt corali... totul este super. Multe piscine, locuri de joaca, aquapark.. totul este ok, nu te plictisesti 7 zile, nici adultii, nici copiii. Mancarea, in general, este OK, de toate pentru toti, numai ca se repeta.. pt ca, practic, nu prea au ce sa mai inventeze. au doua restaurante principale, deci nu vei gasi niciodata aglomeratie. Recomand Mangal, o experienta super. Restul "a la carte" .. gasesti aceiasi mancare ca in restaurante. Recomand sa aveti Dolari, paritatea la ei EURO/USD este 1/1

Egipt... nu se uita nimeni la tine fara tIPS.. Sa incep cu linia aeriana ... SkyVision .. dezastru. Initial, cand am rezervat, in Decembrie, pe site scria tarom, apoi.... transferul la hotel.. dezastru, astepti in caldura.. taxi este rapid si la obiect. Negociati la sange, sunt 10 KM. angajatii .. cuvantul care ii descrie: serpi. Niste necivilizati, toti au impresia ca le esti dator, toti asteapta sa bagi mana in buzunare, de fiecare data, incepand cu receptia, pana la cel care iti "curata" camera. Receptia iti "propune" o camera nasoala... apoi incepi sa negociezi... Bauturile: desi nu suntem bautori, un cocktail, o bere... toate bauturile alcoolice sunt internationale, dar am mari dubii ca continutul sticlelor corespunde etichetei. am comandat, de curiozitate, doar alcool, wiskey, gin... NU sunt reale, ori sunt indoite cu apa, ori sunt umplute cu ceva local. Cocktailuri nota 0. Cafeaua este teribila!!! totul este la aparate, ca la metrou. Singurul plus, sucuri numai ambalate, bere ambalata, totul la doze, apa, apa minerala... Cireasa dupa tort: aveam avionul la ora 4:45 (dimineata), noi trebuia sa fim la receptie la orele 0:30, ora 1:00 autocarul (am pierdut din noaptea platita, practic am stat 6 nopti). La ora 0:30 facem check out, ni se confirma, totul ok.. asteptam. se face ora 1:40 si autocarul inca nu aparuse. taxi, 50 USD, ora tarzie, smecherie, etc.. NU. apare agentul de la agentie, iar, o data cu el, o doamna de la receptie vine sa imi povesteasca ca le-am stricat un televizor... si a inceput spectacolul, ca sa platim 800 USD, agentul spunea ca nu poate sa astepte autocarul, ca sa ne rezolvam problema si sa ne descurcam!!!!! aDICassss!!! NOI NU am pornit televizoarele, telecomanda nici nu functiona... Intr-un final, am luat bagajele, i-am injurat si am plecat. Ca apoi, ce sa vedeti.. in autocar, vorbeau ceilalti romani, cum ca au fost acuzati ca lipsesc diverse chestii din camera, ca au desfacut toate bagajele sa dovedeasca ca nimeni nu a furat nimic... si din aceasta cauza, 40 minute intarziere. NIStE NEMERNICI care profita de faptul ca e tarziu, oboseala, mana in mana cu "agentul" care spune "trebuie sa o rezolvati, noi nu va asteptam".. ca sa te determine sa platesti o suma.. la inceput cerea 800, apoi 700, apoi 500... pt "reparatie". aveti grija la "scam-uri" de genul! PaCat de teritoriu, angajatii va strica concediul..

Clean: 9, Confort: 9, Location: 10, Services: 5, Staff: 3, Food: 8, Price: 7

Review about Sharm El Sheikh
Statiunea este OK. NU cedati diverselor oferte, decat daca stiti ceea ce vreti/sa faceti.


9.1/10
Aqvatonic Balneo Spa Steaua de Mare, Eforie Nord

Alina, family with children, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

da

Clean: 10, Confort: 9, Location: 9, Services: 9, Staff: 9, Food: 10, Price: 8

9.6/10
Hotel Balvanyos Resort, Balvanyos

Camelia, family with children, 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

Curatenie, personal, mancare foarte bue

Clean: 10, Confort: 9, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 8

Review about Balvanyos
statiune amplasata in mijlocul padurii,aer curat


8.7/10
Mahdia Beach and Aqua Park, Mahdia

Mihaela, , 05/14/2024
DIRECT BOOKING traveler

super locatia

curatenia in camera nu prea este ba chiar deloc

Clean: 1, Confort: 10, Location: 10, Services: 10, Staff: 10, Food: 10, Price: 10